-dessa fina dagar

Började morgonen med ett besök hos den älskade tandläkaren. Det värsta idag var när hon satte i bedövningen, sjukt hur onte och obehagligt det är. Själva tanden är ju död så den den har jag ingen känsel kvar i nu, ilade dock till ordentligt en gång, hur det gick till vet ja inte. Nästa gång ska jag få bleka tanden.
 
Gick direkt till gymet sedan, tandläkaren ligger i samma byggnad som gymet..och skolan, och vårdcentralen, hah. Gymade typ en timme och sedan hem och äta lunch innan jag hämtade upp Tilda och vidare till stallet.
 
Tilda lånade Balans idag, en arabvalack. Han var lite på tårna och taktade mest fram, framförallt i början och studsade och hade sig. Mkt för att testa henne tror jag, man kan inte tro att han är 18. Hon tyckte dock bara det var kul, han är väldigt lik hennes ponny som hon hade som också hade arab i sig.
Var en mkt härlig tur med toppenväder. Vi red en ny runda med toppenunderlag så blev en härlig galopp i skogen efter vi ridit över en lägda, den rundan blir det fler gånger!
 
Efteråt gjorde vi kaffe och jag hade med mig banankaka som vi mumsade på i sadelkammaren:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0