-årsresumé del 3

juli
 
-Fick veta att jag kommit in på utbildningen här i Åre, fått lägenhet och stallplats, allmänt glad!
 
-Marulk och jag hoppade hela 85cm, samma hinder som löshoppningen dagen innan
 
-Jobbade hos Basjkirhästarna i Gideå både veckor och helger
 
-Marulk simmade i tjärn, sjönk som en sten, så hoppade mest fram;)
 
augusti
 
-Klippte ihop denna filmen, som Lina filmade
 
-Jag och Emma red på stubbåkern och fotade varandra, underbar sensommarkväll
 
-Åkte med 3 fina vänner en vecka till Gotland
 
-Föreberedde inför flytten med packningen och allt därtill
 
 
september
 
-En händelserik månad, med nytt ställe, skolstart och alla aktiviteter där
vandring redan första dagen, med orkanvindar upp på fjället så vi fick vända o gå tillbaka samma väg då vi bokstavligen höll på blåsa bort!
 
-Tränade vadning med klassen
 
-Wilma fick följa med i slutet av månaden och bo här i Åre med mig
 
-Marulk i sin nya hage
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0