-varför sova på helgerna

Drog till stallet på morgonen för att hinna med dagens aktiviteter. Tror Marulk var lite sur på mig för att jag inte aktiverat honom de tvp senaste dagarna pga. lavinkursen, så när jag kom gick han iväg och gömde sig bakom en gran, haha!
 
Jobbade i repgrimman lite grundövningar och sedan löst. Inkallningar i trav sitter riktigt bra nu! Gick i avslappnad form runt mig också.
 
Sedan hemåt, slänga i sig lite mat och upp i backen där ja mötte upp Malin och Matilda, tog liften till lavincentret där vi tränade lite trancieversök, gick riktigt bra faktiskt. Vi kunde dock inte gräva ner dom så djupt så imorgon tänkte vi ge oss ut lite högre upp med mer snö. 
 
Matilda hängde sedan med hem till mig en stund och drack kaffe innan vi drog hem till henne och åt lite middag och fastnade framför kalle och chokladfabriken som gick på tvn,heh. Efter det drog vi hem till Maja och Karin för lite spelkväll, mys!
 
 
söten efter han druckit vatten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0