-1 vecka senare

nemen hallå, har inte bloggat på en vecka ser jag. Nu har ja tid för sitter på tåget hem till Åre igen, åker umeå-svall nu. Bussen till umeå var stekhet, min choklad är helt smält nu:(
 
Har haft två underbara veckor uppe hos syrran. Haft fint väder så har blivt många promenader runt strandpromenaden. Jag har varit i Lule två gånger och hälsat på Sofia och Erika. I tisdags hängde ja på universitetet en stund för dom var ej klara, det var gigantiskt? På kvällen lagade vi middag hemma hos Erika med några till från hennes klass och spelade spel innan jag åkte tillbaka rill Töre på kvällen. Hämtade upp syrran och Johanna innan, som också vart i lule.
 
I fredags åkte jag till Lule igen och sov över hos Sofia, vi gick på stan, vilket var riktigt mysigt. I åre finns det inte direkt mkt shopping. På kvällen gick vi förbi hos Erika och gänget för att sedan gå vidare till nå klasskompisar till dom.
 
Igår åkte vi pulka, eller vi åkte på hennes snowboard, askul!
 
I övrigt har jag mest bara chillat dessa veckor med syrran och hennes familj. Kommer fixa lite bilder när ja kommer hem o lägga upp, om jag hinner, börjar på ny praktikplats redan imorgon!  Kommer hem 22 ikväll, utan förseningar vill säga...
undrar hur min bil ser ut föresten..snöhög antar jag.
 
två instagrambilder, pulkaåkning och andra i Töre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0