-worldcup

Har haft en jätterolig vecka på praktiken. I torsdags åt vi lunch på Wången och gick en rundtur, mkt fin anläggning! Jag följde även med och kollade på hoppträning på kvällen när sussies dotter tränade. Blev väldigt hoppsugen!
I fredags var det 4 norska kunder som red med på tur. Jag red Eldfaxi, en mkt pigg herre, vi for iväg i nå galopprace ibland och hör bakom mig: vi ses hemma! haha:) Vi stötte på en kronhjort också, har aldrig sett en vild hjort förut.
 
Marulk har ju varit lite halt och svullen i frambenet pga. ett sår, men det har blivit gradvis bättre varje dag så igår tog vi en liten barbacka skrittur och idag red jag honom barbacka i repgrimman på banan. Bara i skritt och vi tränade lite slalom och sådär. Duktig kille, som känns väldigt stor nu motför islänningarna;)
 
Imorse var jag på gymet, äntligen, har saknat det! Sedan gick jag upp till vm6:an för att titta på världscupen i freestyke: puckelpist.
 
Imorgon funderar jag på om jag ska åka till Wången för o titta på pay n jump, om det inte blir backen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0