-de e fejnt

Tänkte jag kunde uppdatera mer än med två veckors mellanrum;) Igår red jag ett helt underbart pass på Marulk, så bra har det inte gått på länge! Vi red ner till Björnänge vägen där vi jobbade i skritt och trav. Travade nästan hela tillbakavägen och han var mjuk och fin och travade på i en stadig form hela tiden. När han blev spänd så väntade jag bara ut honom och då slappnade han av ganska snabbt igen. Himla härligt pass i värmen.
 
 
Imorse så gick jag, Tilda och Malin till bageriet och åt frukostbuffé. yoghurt med massor av tillbehör, mackor, grönsaker, marmelader, pannkakor, bullar, kaffe mm.mm. de har bland de bästa buffér jag ätit.
 
Efter det gick vi till garnbutiken och köpte massa fina pärlor och tråd så nu ska knytas armband!:)
 
Jag har även varit hundvakt åt zonda idag så vi hann med en promenad ner till stranden också i pluggpausandet. Eller strand och strand, den är helt översvämmad så tom. träden och ett hus står i vattnet, känns lite som ett mangroveträsk eller ngt. Mysigt är det där iallafall.
Det är workout-helg här i Åre i helgen. Så det var en träningsmässa i tv4 arenan som vi kollade in i en sväng. Det pågick även ett zumbapass, sjukt många deltagare  som tränade loss till grym musik.
 
Annars har som sagt dagen gått åt till att plugga. Hann även med stallet en stund på kvällen, longerade honom på banan. Himla fin var han i alla gångarter, slutar aldrig förvånas över hur fin han blivit i galoppen. Han håller den varv efter varv och kan både öka och samla den, blir så imponerad över honom!
Var en väldigt mysig "sommar"kväll ikväll. En lite halvkass instagrambild från hagen är allt jag har att komma med. Ser ni att hästarna går ju föresten i sommarhagen nu, bara en liten del dock.
 
grimman köpte jag föresten på gbg horseshow. Köpte även ett nytt bett och schabrak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0