-Sommar!

Underbart härlig sommardag här i fjällen idag! 23 grader och sol! Jag har ridit ut Marulk till galoppvägen där vi körde lite intervaller. Fin och samlad galopp hade han. 
 
Vi har varit med gruppen uppe i Fröå och spikat vår rutt också, det var väldigt mysigt där upp idag i detta väder. Fröå är en gammal gruvby med små torp och gårdar med jättefin utsikt över skutan och de andra fjällen. Det är här vi ska ha vår guideexamen för kursen på tisdag. Vi ska prata i 50 min var så vi har lite att skriva..
 
När jag kom hem därifrån var jag glassugen så jag och Tilda gick ner till Ica, köpte glass och hittade en jättemysig liten strand med ett båthus, bänk och träd runt om. Blev riktigt varmt mot väggen i kvällsolen, vi kunde dock inte njuta alltför länge, tillbaka till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0