-Våren har kommit till Åre

I söndags var det bagageloppis nere på konsumparkeringen, var en himla massa bilar och människor, kul ju! Jag fyndade 4 st glasburkar som jag har på en hylla i köket, jätteeefiint!
 
Jag och tilda har ridit i helgen, hon har ju hand om Balans. Vi red bort till Helgesjöstugan och hade med oss fika och satte oss i gräset medan hästarna betade, myys!
I måndags var det jättevarmt och skönt, jag tog en liten uteritt själv medan tilda mockade och fixade åt Balans. Marulk var jättepigg och glad.
 
Tilda och jag sov hos Malin i söndags, vi bara myste och åt jättegod frukost, med yoghurt, musli, hallon, banan, frön mm. innan vi drog till skolan. Bra start på dagen. Vi har haft föreläsningar och labbar om omgivningsfysiologi i veckan, hur kroppen reagerar på hög höjd, djup, värme och kyla. Riktigt intressant!
 
Idag har det varit 20 grader och sol hela dagen, hur niiice?! jag har tom. fått en bränna vid halsen av när vi suttit ute på rasterna idag, haha asfult är det.
Skrittade ut en sväng på Marulk, skönt att kunna rida uten jacka och ändå tycka det är varmt.
 
Imorgon ska jag åka till Alsen där jag hade min praktik, Anja som jag träffade då har sin islänning där så ska följa med henne, blir kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0