-Storstaden

I torsdags gjorde 5 glada tjejer en heldag i Östersund. Jag och Tilda började att åka till premiären av Hööks! Jag försökte verkligen tänka ut ngt som jag behövde men kom inte fram till ngt förutom vinterhandskar och tyglar, tråååkigt.
Jag hittade några fina klädesplagg och köpte ganska mycket mat, det är ju så dyrt i Åre(jättebra studentort..). Hittade lite annat smått och gott också såklart.
 
På kvällen lyxade vi till det med bio! Hunger Games, riktigt bra faktiskt.
 
När vi började närma oss Åre igen lös backarna upp byn och  täcktes av vitt puder från snökanonerna, det är nära nu!
 
 
 
Jag hade föresten ett grymt pass med Marulk härom dagen. Red barbacka i bara halsringen och det var nog det bästa halsringspasset vi haft, trots att det måste vara minst ett halvår sedan vi använde den. Han följde nästan bara när jag ändrade sitsen och jag behövde inte använda själva ringen speciellt ofta.
Vi kunde göra fina skänkelvikningar och framdelsvändningar, jag satt bara och log hela passet.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0