-helgis

Helgen har varit ganska lugn och mysig, med bullar och fest.
I lördags hade Malin inflyttningsmiddag i Duved, även några före detta tvåor som är i Åre igen var där, kul! Blev Dahlboms i byn efteråt.
 
Tilda och jag har ridit ut och på banan. Marulk har inga men från skadan kvar längre så nu har jag börjat trava honom som vanligt igen. Nästa onsdag ska vi troligen rida lektion! Spännande det var vääääldigt längesedan. Vi har ju en dressyr/CR-tränare som kommer till stallet ca. varannan vecka, men har aldrig blivit att jag ridit för henne.
 
Igårkväll hade vi söndagsmys hemma hos Maria med tacos och film. Något av det mysigaste med regnet utanför fönstret!
 
Har upp till öronen att göra med eventet också. Imorgon tänkte jag och Malin upp på fjället och fota och filma i marknadsföringssyfte, det ska bli kul faktiskt! Sedan blir det ner på byn o ragga sponsorer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0