-Höstmys

Efter UIMLA så åkte jag hem och träffade Tilda som kommit tillbaka till Åre igen nu och vi åkte till stallet för en ridtur. Vi började dock med att stanna på Ica och köpa bullar som vi fikade innan vi red, billiga bullar på kanelbullens dag!
Vi red ner till Björnänge och vände, pigga och glada hästar hade vi. 
 
Efter vi var klara i stallet skyndade vi oss till coop och köpte snabbsallad och bullingridienser och sedan hem till Maria för att baka. Blev en mysig kväll med fika, snack och idol. Längesen man hade myskväll framför tvn, tror inte jag haft det här sedan jag flyttade hit?!
 
Så trots UIMLA-test kunde jag ju inte bara ta det lugnt resten av dagen, hästen måste ju få sin motion ändå!
 
Idag regnar det, svintråkigt men om det blir uppehåll snart tänkte jag åka till stallet och mocka bajs i hagen, glamoröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0