-NaviRun 2013

I lördags gick NaviRun av stapeln, full fart både dagarna innan och under dagen. Vi träffades 7.30 på torget för att börja rigga målgången och sedan gick det i ett. Det blev sol och 71 glada deltagare, fler än vad vi alla kunnat tänka oss. Riktigt roligt! 
Syster och hennes kille har varit här hela helgen också, och deltagit i tävlingen. 
Vi hade en 12km bana med 9 stationer och utmaningar och en 6km med 5 stationer. Första laget gick i mål på 1h och 15min vilket är riktigt snabbt, med tanke på att första etappen var rakt upp för två skidbackar till Mörvikshummeln.
 
Min uppgift var foto innan start och vid målgång och lilte annat smått och gott. Vi har fått mycket positiv respons från deltagare både på plats och på facebook att det var ett roligt och välarrangerat evenemang. Då blir man glad och taggad på att skapa fler event.
 
På em. var det prisutdelning på Holiday då Tilda och jag delade ut priserna. Lina och Jeremia vann prenumeration på Utemagasinet och weekend på Stf Åre torg, nice!
 
När prisutdelningen var klar hängde klassen mfl. kvar i sportsbaren en stund innan vi gick ut och åt och sedan vidare ut. En riktigt rolig kväll!
 
Nu har vi lite efterarbete att göra innan vi kan nkyta ihop säcken. Jag och Maja var tillbaka med alla banderoll mm. till sponsorerna idag och de verkade också nöjda och glada och hade hört att det varit ett bra evenemang!
 
Kanske lägger upp några bilder sedan när jag fått in dom på datorn, lite svårt med en kraschad hårddisk..
blir några instagrambilder från vår hashtag navirun sålänge iaf!
 
Haha, Maja helt slut efter startkit-packning, mjuka och sköna!
Kvällen innan, test så att allt funkade och efteranmälningar.
glada ettor innan start.
Start!
längst däruppe var första frågan.
spindelnätet jag och Maja satte upp dagen innan.
törstig Jeremia!
After-run på Holiday Club.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0