-Bajstråkigt

Igår när jag satt och skrev guidemanual kom Mackan helt random in och sa att han behövde hjälp med en grej. Han ville ha hjälp att paddla en kanot från ena sidan Åre till andra(inte över sjön utan längs med). Det blev en spontan och mysig lite torsdagsutflykt mitt i pluggandet.
 
Marulk och jag har också bästa passet hittills i tömkörningen. Vi gick serpentiner över ridbanan och han var så himla mjuk och följsam, ställde igenom sig i svängarna och var mjuk i munnen. Fin häst!
Idag är det skoning också, han har ju haft tappsko ganska länge nu, hoppas det blir fint!
 
En tråkig grej är att tilda igår bestämde sig för att hoppa av utbildningen eller åtminstone ta en liten paus och åka hem till Västerås. Så himla tråkigt då hon är min bästa vän här och vi delar så många intressen ihop:(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0