-NaviRun och kalas

Vi är i full gång med planeringen inför vårt evenemang. Jag kom hem till Övik i onsdags så har jobbat lite hemifrån med flyers som vi ska dela ut på höstmarknaden i helgen. Kommer bli grymt det här tror jag!
här är bloggen http://navirun13.wordpress.com/
 
Red Marulk i tisdags också tillsammans med Tilda och Balans, han kändes pigg och fräsch. Vi prövade en liten trav och de tyckte han var såhääär kuuul och ville inte stanna, då blev han sur och skakade på huvudet!
Fick sms av min medryttare igår också när jag frågade hur det hade gått, han var pigg och busig och vi provade trava en bit men han hade gärna travat längre för han ville inte sakta ner! Haha precis så är han just nu;)
 
Tilda och jag hoppade Balans i onsdagsmorse innan skolan. Travbommar och hinder och sedan galoppbommar och hinder. Var himla kul! och mysigt i morgonsolen med frost i gräset runt om.
 
 
Igår fyllde gammelmormor hundra år! Så då blev det kalas hemma hos henne hela dagen. Kommunen kom på besök, brev från landshövdingen och kungen, fika, mat och mycket mer.
 
 
Marulk gjorde några busryck i början sedan stod han där i hörnet resten av passet;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0