-storshopparn

Ojoj..nu har jag gjort ngt som jag aldrig gjort i hela mitt liv tror jag..eller kanske där under min Johnny Depp period. Köpt en film alltså! På iTunes dessutom. Valhalla heter den och är en skidfilm med lite In to the wild-känsla. Det får jag av trailern i alla fall och det lilla jag sett i början. Sjukt snyggt filmad också, ni får väl en liten recension när jag sett den;)
 
Jag har föresten varit grymt duktig idag också! Jag och Tilda har gått runt i byn och delat ut cv:n. Jag tycker sådant är sjukt jobbigt, inte fysiskt alltså, men det var ju inte så farligt;)
 
Nu har jag just kommit hem från Malin där vi var ett gäng som grillade, blev finfint! Nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta min fullspäckat stressade sista vecka innan Grekland. Känner mig faktiskt inte jättetaggad just nu..men blir säkert bra.
 
Titta på Valhalla- trailern föresten! grym
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0