-Bad och väder

Igår så begav jag och Malin oss upp vid Mullfjället igen för att tura en sväng, vi hade dock otur med vädret som så ofta förr. Vi såg inte mycket och det blåste och snöade, så vi gick upp, fikade och gick ner igen, haha! Kul att komma ut i alla fall. Vi åkte ett tag i Duvedsbackarna istället.
 
Marulk fick nya skor igår också. Löslongerade honom bara på banan om han skulle vara stel sedan träningarna och stretchade efteråt.
 
 
 
Idag har jag och Malin varit på Holiday och simtränat! Jättekul och härligt, jag klarade fortfarande att simma dugligt fjärilssim en längd. Önskar att jag kunde komma igång med simningen, roligare än gymet! men det går inte till något rimligt pris här tyvärr:/
Vi åkte såklart lite rutschkana också och tog fula bilder under vattnet med Mallans kamera!
 
 
Jag åkte sedan hem till Anja där jag fick en härlig ansiktsbehandling med massa olika krämer och massage. Hon går en massageutbildningen på ett år nu och behöver folk att träna på, nice;) Storfika blev det också såklart.
 
 
Jag har föresten fyndat turskidor idag också så nu behöver jag inte hyra till våra vinterturer, weeeeii!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vackra bilder ;)

2014-02-19 @ 08:26:11
Postat av: Sandra

Hahaha åh vad söta! Andra bilden ♥

Svar:
Ida Berglund Noréus

2014-02-19 @ 08:38:14
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0