-Underbar helg!

Om jag nu kan skriva så utan att låta som "hej mitt liv är bäst och jag är alltid glad". Haha, men lite så är det faktiskt, i alla fall sånna här dagar när jag får vara ute konstant i fint väder.
 
I fredags så bjöd Malin på finfrukost, vi ska köra halvåtta hos mig nu fast med frukost istället. Det blev ostkaka med varma jordgubbar och keso/kesella, dundergott!
 
Igår så åkte jag och Malin till Duvedsområdet och testade våra nya stighudar. Vi gick inte jättelångt men huvudsaken var att våra grejjor fungerade och att vi var ute på tur igen. Det hela blev inte sämre av att solen sprack fram genom molnen lagom till fikat och nerfärden. När vi åkt ner den första lilla sluttningen tyckte vi det såg så nice ut på ett annat ställe vi åkte förbi så vi tog på hudarna en gång till och knatade upp. Vi var inte hemma hos Malin förrän 17, glada och taggade på kommande turer i vinter. Nu väntar vi bara på snön!
 
Det blev sedan buss direkt till Tilda där vi gjorde middag fem stycken tjejor, drack lite vin och åt ost och kex.
 
Idag har jag, Tilda och Mackan varit vid Ristafallet, det är ju där vissa scener spelats in till Ronja Rövardotter. Vi filmade lite olika scener vid och runt fallet. Hittade massa coola isgrottor med isformationer och blåis, kan försöka visa några filmklipp sedan!
Vi grillade och fikade också såklart!
 
Bilder från helgen
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

fantastiska bilder!

2014-02-10 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0