-Filmprojekt

Igårkväll kände jag mig hurtig trots snövädret och sprang en bit fram och tillbaka på lilla vägen. Blev 5,5 km, hade en medelhastighet på 5.20 min/km och det känner jag mig nöjd med med tanke på att jag inte springer så regelbundet längre, tyvärr.
 
Idag har jag, Tilda och Mackan som sagt varit i Östersund hela dagen. Handlat massa mat, fikat och sedan hade vi ett möte med Stefan Quinth, han är en känd naturfilmare som gjort mycket film för SVT och andra tvbolag. Vi är med i ett projekt där de gamla rävarna inom naturfilmning vill få unga personer att bli intresserade av detta. Ska bli riktigt intressant! Så nu fick vi låna med oss en riktig filmkamera med ordentlig mick mm. så nu ska vi börja dra igång lite filmprojekt.
 
Imorgon kommer mina fina vänner Jessica och Sofia hit på besök till på söndag, blir nice!
 
bild från när jag väntade på bussen en morgon.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Bra löptid! Och spännande med filmprojektet.

2014-01-29 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0