-Borgafjäll i text och bild

okej, Borga var lätt den bästa turen med klassen! 130cm snö och bara glada miner hela veckan. Första dagen började med snöstorm när vi skulle packa ur buss och släp, men vi är vana med sämre väder vid det här laget. Vi mötte en same på skoter efter en stund som undrade vad i hela friden vi gjorde ute nu..när han fick höra att vi skulle vara ute i fem dagar så spårade han åt oss med skotern, haha gulligt!

På min och Malins guidedag hade vi fototema, vilket jag tycker blev en hit! Jag guidade transportsträckan på förmiddagen och vi var framme vid lägerplatsen efter lunch så vi kunde ta en eftermiddagstur utan packning. Vi hade lite fotoaktiviteter med teman och på kvällen hade vi nattfotografering med lång slutartid. Som vi skrattade alltså!

Turen har bestått av trevliga tranportsträckor, mysiga kvällar och många skratt. Turen avslutades på hotellet med spa och middag, och på morgonen efter en femkamp. Kommer sakna min underbara klass!
 
nattfoto
Ubbe levererar telemarkssvängar!
mackan köttar på
femkamp
pulktåg
Min och viktors snögubbe som vi gjorde blinda på femkampen, hah söt va?!
tog sönder min skida, men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0