-ut på tur..

Renfjället var nice så imorgon drar jag och Mallan ut på tur igen. Denna gång ska vi ta oss ändå upp och ner på andra sidan till Edsåsdalen. Där sover vi i tält, och åker sedan några åk i den lilla liften där innan vi turar över till Åre igen. Liften är gratis på lördag dessutom tack vare att Årefjällsloppet går då, så vi kommer kunna se starten och hejja på Tobbe.
 
Bästa Magnus har lånat ut sin Gopro till mig också så kanske kan få några fina filmklipp om jag har tur!
 
 
Idag har jag, Tilda och Mallan åkt längdskidor på sjön, från byn till Björnänge och tillbaka, blev väl ngn mil iaf! Isen bongade ordentligt på ett ställe också, lite småläskigt men ska nog inte vara någon fara än sålänge!
 
Efter jag varit i Undersåker vid 21.30 och hämtat upp gopron och lite annat fick jag för mig att ja ville till Marulk och krama honom. Så gick ner i hagen i mörkret under den stjärnklara himlen och bara stod där med hästarna ett tag och mös. Kände att jag behövde rensa tankarna en stund och det är det bästa sättet att göra det på! Har och har haft så mycket i huvudet de senaste veckorna och varit lite stressad, så det var skönt.
 
 
Agnes och Tilda kom med fika till stallet igår, det blev häng i solen i sommarhagen! Så vårigt som det kan bli.
Ne nu ska jag gå och lägga mig, ska bli underbart att få sova i det fria imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0