-hejdå Zoraida

Nu sitter jag på tåget hem från Stockholm. Mina 3 veckor i Georgioupoli på Zoraidas horseriding är över..för den här gången, hoppas på att kunna åka tillbaka nästa år och jobba. 
Saknar det redan, precis som jag trodde. I början saknade jag Åre men nu hade jag kunnat stanna en vecka till.
 
Den sista kvällen var iallafall riktigt trevlig! Tjejen som skulle ersätta mig kom på kvällen så hon, jag och Marko var bjudna ner till ett litet café där det var en liten middag för vänner till Georgio. Georgio är han som äger Zoraida tillsammans med Kristy. Han hade fångat tre 15kg fiskar så han ville bjuda på en middag. Hemmagjort vin och fetaost och en massa sallader. Kan säga att den grekiska salladen jag köpte på pressbyrån nu inte smakade speciellt gott i jämförelse...
 
Den sista ridturen på stranden var också fin, var en advanced rider så kunde galoppera på lite. Ja vad mer ska jag säga, kommer sakna människorna, värmen, byn, hästarna, hundarna och ja hela miljön!
 
Kommer göra ett inlägg med bilder snart!
Mary och Kitty spatserar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0