-Tillbaka i Åre igen

Tjeenna! Har varit i Övik några dagar nu, tänkte plugga men blev inte så mkt av det. Men hälsade på familj och vänner iaf. Skaffat en ny bil också, passaten ville inte vara med längre så nu glider jag runt i en Volvo, fräsigt!
 
Red Marulk på banan idag, Ina hade ställt fram lite hinder så jag passade på att hoppa jag med. Det gick väldigt bra! Han var pigg och glad och jag tror nästan att han tycker det är lite roligt att hoppa nu. Han tvekade inte på något hinder och vi kom rätt i nästan alla språng. Hade en härlig känsla genom hela passet.
 
En bild från förra veckan men nu är slasksnön tack o lov borta!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Mysigt att få rå om dig några dagar. Kram

2014-05-13 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0