Vietnam

15 dagar i Vietnam har kommit till enda. Varmt som tusan, en jäkla massa människor och motorcyklar men ändå jättebra! Här kommer de få bilder jag tagit med mobilen, plus några från Majas kamera. När jag kommer hem blir det ordentliga bilder från resan! 





Vi fick låna fina hattar när vi hyrde kajaker.



Jag o Maja dök för första gången, dessutom på min födelsedag. Bra grej!
Mitt hår ser ut som sjögräs:)








Jag tyckte vi var lite lika:))

Strandhäng igen


Alltså hur söt valp??! Och det fanns sju stycken!

Imorgon tar vi bussen till Kambodja och är där i någon vecka eller så:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se lite bilder :-D

2016-07-04 @ 18:21:44
Postat av: Anonym

Mamsen

2016-07-04 @ 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0