min ängel

Det är så jobbigt utan dig, min finaste! Kom tillbaka! Saknar allt så, bara att kunna sitta och titta på hur fin du var i hagen, hur du kom fram till mig när jag skulle hämta dig, älskadeälskade vän, varför skulle det bli såhär:'(
Jag önskar jag fick träffa dig igen, bara krama om dig, gå ut på lägdan och äta gräs som du älskade och bara sitta där i all oändlighet. Kommer aldrig finnas nån som dig igen, du har en speciell plats i mitt hjärta som ingen någonsin kommer kunna ersätta. Goaste finaste Ticken, förstår faktiskt inte hur jag klarar mig utan dig, jag måste leva i nån bubbla men jag känner att den bubblan börjar spricka mer och mer och att jag börjar förstå att du faktiskt är borta, ååh älsklingen, finaste du,alltid du<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0