tänker på dig!

3 hela månader utan dig idag, känns som du varit ifrån mig en evighet. Ibland flyter livet på men jag tänker på dig varje dag och då får jag alltid en klump i halsen och tårarna tränger sig på. Jag önskar du kunde vara här. Sitter och lyssnar på sorglig musik och tittar igenom alla bilder, försöker komma ihåg känslan.
Jag vet inte vad ja ska skriva, går inte att beskriva med ord hur jag känner och hur mycket jag saknar dig.
Men Jag älskar dig och saknar dig så himla mycket, och jag hoppas du har det bra var du än är och att du äter mycket gott gräs och springer med dina kompisar från alla dina år och har det kul. Det är det enda som kan trösta mig litegrann.
Min bästa vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0