1984-2010

Kom att tänka på Ticken...tänk att det gått lite drygt 3 år sedan han fick gå vidare?! Det känns lite märkligt när jag tänker på honom och läser igenom inläggen från oktober 2010. Det känns som jag kommer ihåg honom såväl, fast ändå inte alls?! Nu när jag tänker på det så kommer jag nog faktiskt ihåg hur det kändes att rida honom barbacka eller kanske bara inbillar jag mig.
En fin vän som betydde mycket för mig under mina tonår var han i alla fall, det glömmer jag aldrig. Ne..nu börjar tårarna rinna i alla fall.
Har två inramade tavlor här i Åre bredvid sängen på honom och mig i alla fall.
 
Fina Tical.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Sötnosar!

2013-11-05 @ 07:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0